Job 7 van 7


Report this listing

Solliciteren



Diensthoofd omgeving (omgevingsambtenaar)


Functie

Jobinhoud:

· Je bent verantwoordelijk voor voorbereiding en uitvoering van het vergunnings- en handhavingsbeleid en de ruimtelijke planning.

· Je neemt de rol van inhoudelijk expert op, zowel technisch als juridisch; d.w.z. je behandelt de complexe dossiers, zorgt voor een correcte motivering en de juridische afdekking van de procedures.

· Je waarborgt een kwaliteitsvolle uitvoering van de dienstverlening aan de burger, rekening houdend met de geldende reglementering en binnen de context van een lokaal bestuur.

· Je geeft taak- en mensgericht leiding en je zorgt voor een performante werking van de dienst.

.

Jouw profiel

Profiel :

· Je hebt een masterdiploma (of gelijkgesteld), bij voorkeur in de rechten of een andere relevante richting in combinatie met een sterke juridische interesse.

· Je beschikt over de nodige juridisch-technische kennis en/of de bereidheid om deze te vergaren.

· Je bent klantgericht en gaat om met interne en externe klanten op een transparante, integere en objectieve manier.

· Je geeft leiding op een inspirerende en motiverende wijze met aandacht voor talentontwikkeling.

· Je stelt proactief doelen en kan nauwgezet actieplannen uittekenen waarbij je de juiste mensen en middelen inschakelt.

  • Een rapport van de acties opstellen
    Corrigerende maatregelen en een verbeteringstraject voorstellen
  • Actieprogramma's toepassen op regionaal of lokaal niveau of bij overheidsinstellingen
  • De actieprogramma's van de overheid bepalen in een domein: Ruimtelijke ordening
  • De visie en strategische doelstellingen van de actieprogramma's van de overheid uitwerken
  • De toepassing van regeringsbeslissingen controleren en evalueren (enquête, audit, werkgroepen, ...)

Aanbod

Wij bieden:

  • Een uitdagende job met opleidingsmogelijkheden en kansen voor persoonlijke groei.
  • Een omgeving waar sterk wordt ingezet op groepsvorming en een goede werksfeer.
  • Salarispakket op A-niveau. Ervaring uit de openbare sector wordt volledig overgenomen, uit de privésector indien relevant.
  • Een uitgebreide en flexibele vakantieregeling, de mogelijkheid tot tijds- en plaatsonafhankelijk werken volgens de gangbare afspraken binnen de organisatie.
  • Tal van extralegale voordelen zoals maaltijd- en ecocheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, Pluspas en een tweede pensioenpijler van 3%.

Solliciteren

Marie-José Wilms
013/78 09 56
secretariaat@herk-de-stad.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht